تمنای وصال

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم *** چه بگویم که رود غم ز دلم چون تو بیایی

تمنای وصال

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم *** چه بگویم که رود غم ز دلم چون تو بیایی

۰۸ تیر۱۵:۵۹

سلام به همه ی کسایی که این نوشته رو میخونن


دلتنگم نه دلتنگ تو…
دلتنگ اینکه یه روزی هوامو داشتی،
دلتنگ اینکه هر لحظه به یادم بودی،
دلتنگ هر دقیقه شنیدن صدات،
دلتنگ تا صبح بیدار موندنت فقط به خاطر اینکه دل من گرفته…
دلتنگ اینکه اسممو سوالی صدا کنی !
دیدی ؟؟؟
من دیگه دلتنگ تو نیستم !

سید سجاد | ۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۹

نظرات  (۴)

سلام دوست خوبم.امیدوارم دلتنگیت تموم بشه.موفق باشی
ببخشید قالب وبتو خودت طراحی کردی؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۰ مهلا اقاکاظم
داداش مجنونی ها...خخخخخ در تمنای وصال عشق وووو.........خخخخخخ
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۲ دختری از تبار تسنیم ...
سلام
خدا بزرگه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی